Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

19/03/2020

Розпорядження міського голови від 19.03.2020 № 74-р «Про організацію роботи виконавчого комітету Бердянської міської ради в умовах карантину, викликаного поширенням коронавірусу COVID-19»

Про організацію роботи виконавчого комітету Бердянської міської ради в умовах карантину, викликаного поширенням коронавірусу COVID-19

Керуючись ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами), протоколу №2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020, протоколів регіональної комісії з питань техногенноекологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Запорізької області від 12.03.2020 № 5, від 16.03.2020 № 6, протоколів постійної міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 № 8, від 17.03.2020 № 9, розпорядження голови облдержадміністрації від 17.03.2020 №116 «Про організацію роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Запорізької області в умовах карантину, викликаного поширенням коронавірусу COVID-19», з метою мінімізації ризиків поширення коронавірусу COVID-19 на території Бердянської міської об’єднаної територіальної громади, на період дії карантину

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1. Керівникам виконавчих органів Бердянської міської ради, структурних підрозділів виконкому:

1) скасувати або максимально перевести в режим телефонних або відеоконференцій проведення нарад та інших заходів, необхідних для вирішення нагальних питань життєдіяльності територіальної громади, засідання колегіальних та дорадчих органів;

2) припинити проведення особистих прийомів громадян;

3) припинити здійснення прийому громадян, проведення огляду земельних ділянок, обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян фахівцями підпорядкованих підрозділів,;

4) обмежити службові відрядження посадових осіб;

5) забезпечити профілактичне спостереження за станом здоров’я працівників підпорядкованих підрозділів, у разі його погіршення не допускати до роботи та забезпечити звернення таких працівників до медичних закладів;

6) забезпечити організацію у разі необхідності позмінної роботи працівників, а за технічної можливості – роботи в режимі онлайн, а також надання працівнику відпустки за його згодою;

7) забезпечити введення режиму регулярного провітрювання службових приміщень, вологого їх прибирання з використанням дезінфекційних засобів протягом робочого дня.

2. Центру з надання адміністративних послуг м. Бердянська припинити здійснення прийому громадян, забезпечити надання консультацій в телефонному режимі, надання адміністративних послуг у режимі онлайн відповідно до чинного законодавства з доведенням цієї інформації до громадськості.

3. Керівникам виконавчих органів Бердянської міської ради, структурних підрозділів виконкому, відділу кадрів та нагород виконкому тимчасово припинити оголошення конкурсів на заняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.

4. Загальному відділу виконкому Бердянської міської ради:

1) припинити проведення особистих прийомів громадян посадовими особами міської ради та виконавчого комітету міської ради, висвітлити відповідну інформацію у приміщенні адмінбудівлі виконкому та на офіційному сайті міської ради;

2) рекомендувати громадянам подавати звернення в електронній формі, поштою або засобами телефонного зв’язку;

3) забезпечити безперебійну роботу контакт-центру виконкому;

4) забезпечити отримання /передачу службової кореспонденції, звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації через електронні засоби зв’язку, телефонним зв’язком;

5) визначити місцями отримання службової кореспонденції на паперових носіях службові кабінети №№ 3, 3-а;

5) зобов’язати працівників відділу, які пов’язанні з роботою з відвідувачами, використовувати марлеві пов’язки, резинові рукавички для індивідуального захисту, інші антисептичні засоби;

5) ввести режим провітрювання службових приміщень щогодини, здійснювати кварцування службових приміщень, в яких проводиться прийом відвідувачів;

6) проводити вологі прибирання приміщень з використанням дезінфекційних засобів тричі протягом робочого дня.

5. Начальнику відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та охорони праці виконкому Бердянської міської ради Телешку Ю.В. забезпечити проведення щоденно щоранку температурного скринінгу працівників виконкому, які працюють в адмінбудівлі виконкому, негайно відправляти додому на самоізоляцію усіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

6. Обмежити доступ до адміністративної будівлі виконкому в частині звуження кола відвідувачів на період карантину. З цією метою відповідальним черговим відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та охорони праці виконкому:

1) забезпечити пропуск в адмінбудівлю посадових осіб виконкому, депутатів міської ради, працівників комунальних підприємств та бюджетних установ, інших відвідувачів, які мають діючий пропуск відповідного зразка;

2) не допускати в адмінбудівлю відвідувачів без засобів індивідуального захисту;

3) не допускати в адмінбудівлю громадян з явними ознаками респіраторних захворювань;

4) у разі необхідності спілкування інших відвідувачів з робочих питань з працівниками виконкому, запрошувати їх у телефонному режимі для спілкування з такими відвідувачами на першому поверсі адмінбудівлі виконкому.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Кочубей О.С.

Міський голова Володимир ЧЕПУРНИЙ