10/03/2020
Рішення виконкому від 10.03.2020 № 71 «Про здійснення публічних закупівель у 2019 році»
Про здійснення публічних закупівель у 2019 році
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради Воровської Л.А. про здійснення публічних закупівель у Бердянській міській раді в 2019 році, виконавчий комітет Бердянської міської ради зазначає, що відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VІІI «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері публічних закупівель шляхом досягнення максимальної економії бюджетних коштів та ефективного їх використання, забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, а також ефективного та прозорого використання бюджетних коштів розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів Бердянської міської ради (далі - замовники), відділом тендерних закупівель виконкому (далі - відділ) проведено роботу щодо організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, а також координацію проведення публічних закупівель замовниками.
Головною метою та пріоритетними напрямками діяльності відділу є створення умов для ефективного функціонування системи закупівель у Бердянській міській раді, зростання конкуренції та забезпечення прозорості у цій сфері. На сьогодні закупівлі у Бердянській міській раді здійснюють 20 замовників.
Аналіз функціонування системи публічних закупівель проведено на підставі даних порталу Prozorro, модуля публічної аналітики bi.prozorro, єдиного вебпорталу використання публічних коштів (Є-Data) та моніторингового порталу DoZorro. Усього в 2019 році здійснено роботу з координації та організації проведення замовниками 138 процедур із закупівель за бюджетні кошти. Упродовж бюджетного року основною процедурою закупівлі залишалася процедура відкритих торгів, питома вага якої становить 73,2 % від загальної кількості проведених закупівель. Усього за 2019 рік проведено 101 процедуру 2 відкритих торгів, з них 2 процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Загальна річна сума бюджетних коштів, запланованих замовниками у звітному періоді для проведення закупівель за бюджетні кошти, становила 193,7 млн грн. За результатами проведення таких закупівель укладено договорів на загальну суму 158,2 млн грн. Усього у закупівлях взяли участь 366 учасників (у т.ч. у відкритих торгах – 321 учасник), з них переможцями визнано 173. На одну конкурентну процедуру у середньому припадало 3,2 пропозиції, що забезпечило достатній рівень конкуренції.
Сума економії бюджетних коштів протягом звітного періоду внаслідок проведення процедур закупівель за Законом склала 35,6 млн грн або 18,4 % від очікуваної вартості закупівель.
Завдяки організованій роботі з планування закупівель, замовники протягом року мали змогу своєчасно здійснювати фінансування за договорами про закупівлю, в тому числі і на закупівлю товарів і послуг на соціальноважливі потреби. У 2019 році серед соціально важливих здійснено такі закупівлі, як:
- сервер управління відео серверами зберігання в комплекті з дисками, з програмним забезпеченням на суму 778,0 тис. грн;
- продукти харчування для дошкільних закладів міста (вершкове масло, м'ясо та печінка яловичини, сири, молочні продукти, хліб, овочі, цукор тощо) на суму 9,8 млн грн;
- шкільні меблі для шкіл міста на суму 1,2 млн грн;
- капітальні та поточні ремонти в закладах освіти на суму 3,4 млн грн;
- ангіографічне обладнання для лікарні на суму 22,9 млн грн; - медикаменти та медичні вироби на суму 7,5 млн грн;
- стоматологічні послуги для пільгових категорій населення міста на суму 2,9 млн грн;
- послуги з оздоровлення ветеранів війни та активістів ветеранського руху на суму 1,5 млн грн;
- послуги із надання санітарно-курортного лікування ліквідаторам ЧАЕС та дітям інвалідам і особам з інвалідністю на суму 392,0 тис. грн;
- завершено роботи з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Софіївській на суму 10,8 млн грн;
- проведено роботи з капітального ремонту будівлі ДНЗ №27 по вул. Яковлєва, 8 на суму 12,0 млн грн;
- проведено роботи з капітального ремонту тротуарів міста на суму 5,4 млн грн; - проведено роботи з капітального ремонту внутрішньодворових територій міста на суму 3,7 млн грн.
Важливим напрямком роботи відділу залишалась підготовка матеріалів для організації та проведення конкурсів із визначення постачальників (виконавців) товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти (далі - конкурси) на суми коштів, розмір яких не підпадає під дію Закону. 3 Так, за 2019 рік організовано та проведено 59 засідань комісії, розглянуто 805 питань.
Загальна річна сума бюджетних коштів, запланованих замовниками у звітному періоді для закупівель, становила 67,3 млн грн. За результатами проведених конкурсів було укладено договорів на суму 64,2 млн грн бюджетних коштів, отримано економію у розмірі 3,1 млн грн або 4,6 %. Загальна економія бюджетних коштів за результатами укладених договорів замовників складає 38,7 млн грн. Враховуючи вищевикладене, з метою виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VІІI «Про публічні закупівлі», досягнення максимальної економії та ефективності від використання бюджетних коштів, застосування конкурентних процедур, здійснення ефективного контролю за використанням бюджетних коштів та виконанням договорів, з метою підвищення рівня запровадження основних вимог Положення про координацію публічних закупівель, затвердженого рішенням виконкому Бердянської міської ради від 09.08.2016 №21, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 91 Статуту територіальної громади міста Бердянська, виконавчий комітет Бердянської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію начальника відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради Воровської Л.А. про здійснення публічних закупівель у Бердянській міській раді у 2019 році взяти до уваги.
2. Відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради (Воровська Л.А.):
1) Здійснювати роботу щодо координації закупівель, у тому числі шляхом перевірки правильності визначення предмету закупівлі, проєктів річних планів та додатків на 2020 рік та змін до них, проєктів тендерної документації/вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, заявок про проведення конкурсних закупівель, що не підпадають під дію Закону.
2) Отримувати від замовників щомісячні звіти:
- про здійснення закупівель за договорами, укладеними за результатами процедур закупівель/спрощених закупівель з наростаючим підсумком, з урахуванням відмінених торгів/спрощених закупівель або таких, що не відбулися;
- про здійснення закупівель за прямими договорами з наростаючим підсумком, з урахуванням договорів, які не виконані або розірвані.
3) Надавати замовникам інформацію про зміни до законодавства у паперовому та/або електронному вигляді. 3. Зобов’язати керівників замовників:
1) Щомісяця до 07 числа надавати до відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради інформацію у вигляді звітів, зазначених у підпункті 2 пункту 2 цього рішення за формою, розробленою у відділі тендерних закупівель.
2) Надавати до відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради проєкти річних планів закупівель та додатки до них, тендерної документації, вимог до оголошення про проведення спрощених закупівель, заявок про проведення конкурсних закупівель для впровадження відділом координації закупівель у межах наданих повноваженнь.
4. Рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради від 12.03.2019 №80 «Про здійснення публічних закупівель у 2018 році» зняти з контролю як таке, що виконано в цілому.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дєєву О.О., Горячова Г.Г., Дойнову Ю.В., керуючого справами виконкому Бердянської міської ради Кочубей О.С. у межах наданих їм повноважень.
Міський голова Володимир ЧЕПУРНИЙ
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також
Усі рішення