Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

02.11.2025 17:22

Педагоги гімназії «Лідер» підвищують цифрову грамотність у Львові

bea91396-667c-4ec8-83c9-021c475e333e.png

КАНІКУЛИ З КОРИСТЮ: учителі Бердянської гімназії «Лідер» підвищують цифрову грамотність у Львові 

Навіть під час канікул учителі гімназії «Лідер» продовжують навчатися, здобуваючи нові знання, необхідні сучасному педагогу цифрової епохи.

З 27 по 31 жовтня педагогині гімназії Катерина Комісаренко та Тетяна Черепанова підвищували кваліфікацію під час офлайн-тренінгу у Львові. Протягом п’яти насичених днів вони брали участь у програмі «Цифрові компетенції, кібербезпека та інформаційна гігієна», що поєднала актуальні виклики сучасної освіти, практичні завдання та натхненне спілкування з провідними експертами.

Перші три дні навчання пройшли під керівництвом Маргарити Сороки – тренерки освітніх програм і проєктів, фіналістки ТОП-10 Global Teacher Prize Ukraine 2021 у номінації «Прифронтовий учитель». Лекторка ділилася практичними порадами щодо використання штучного інтелекту в освітньому процесі, презентувала інструменти для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та надала цінний цифровий арсенал сучасного педагога.

У наступні дні учасниці слухали лекції з кібербезпеки та роботи з ШІ від експертів Українського католицького університету – Олександра Косована та Макара Грицевича.

Завершальний день став не менш змістовним: професорка НТУУ «КПІ», докторка політичних наук і політична аналітикиня Лідія Смола поділилася знаннями про інформаційну гігієну, розвиток критичного мислення та способи протидії інформаційним впливам.

Під час навчання наші педагогині:
🔹опанували сучасні цифрові інструменти для викладання, комунікації та створення освітнього контенту;
🔹засвоїли принципи безпечного користування мережею, захисту персональних даних і цифрової етики;
🔹удосконалили навички інформаційної гігієни, критичного мислення та медіаграмотності;
🔹отримали практичний досвід роботи з онлайн-дошками, інтерактивними платформами та засобами візуалізації навчання;
🔹ознайомилися з новими підходами до кібербезпеки й інклюзивної освіти;
🔹навчилися застосовувати арттерапію та методи психосоціальної підтримки в освітньому середовищі.

Професійне зростання педагогів – це не лише шлях до вдосконалення, а й до натхнення учнів. Ми щиро пишаємося колегами, які невпинно розвиваються, впроваджують інновації та власним прикладом доводять: освіта – це сила, яка змінює світ.