13/03/2018
Рішення виконкому від 13.03.2018 № 71 «Про здійснення публічних закупівель у 2017 році»
Заслухавши та обговоривши інформацію в.о. начальника відділу
тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради Бойко Я.В. про
здійснення публічних закупівель у Бердянській міській раді у 2017 році,
виконавчий комітет Бердянської міської ради зазначає, що відповідно до
Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VІІI (далі -
Закон), з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері
публічних закупівель шляхом досягнення максимальної економії державних
коштів та ефективного їх використання, забезпечення добросовісної
конкуренції серед учасників, а також ефективного та прозорого
використання державних коштів розпорядниками бюджетних коштів
Бердянської міської ради (далі - розпорядники), відділом тендерних
закупівель виконкому (далі - відділ) проведено роботу щодо організації та
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, а також
координацію проведення публічних закупівель розпорядниками.
Головною метою та пріоритетними напрямками діяльності відділу
тендерних закупівель є створення умов для ефективного
функціонування системи закупівель у Бердянській міській раді,
зростання конкуренції та забезпечення прозорості у цій сфері.
На сьогодні розпорядниками Бердянської міської ради створені і діють
12 тендерних комітетів.
Аналіз функціонування системи публічних закупівель проведено на
підставі даних порталу Prozorro.
Усього в 2017 році здійснено роботу з координації та організації
проведення розпорядниками бюджетних коштів 108 процедур із закупівель за
державні кошти, з урахуванням частин предмету закупівлі.
Упродовж бюджетного року основною конкурентною процедурою
залишилася процедура відкритих торгів, питома вага якої становить 80 % від
загальної кількості проведених торгів. Усього за 2017 рік проведено 86
процедур відкритих торгів.
Частка неконкурентних процедур закупівель склала 20% або 22
закупівлі. Істотна кількість неконкурентних процедур торгів пояснюється тим,
що закупівля комунальних послуг (постачання теплової енергії, електрична
енергія) підпадає під дію Закону та проводиться із застосуванням
переговорної процедури закупівлі.
Загальна річна сума державних коштів, запланованих замовниками у
звітному періоді для закупівель за державні кошти, становила 205,3 млн. грн.
За результатами проведення закупівель укладено договорів на загальну суму
191,1 млн. грн.
Усього у торгах взяли участь 293 учасника, з них переможцями торгів
визнано 108. На одну конкурентну процедуру торгів у середньому припадає
2,7 пропозицій, що забезпечило достатній рівень конкуренції.
Сума економії державних коштів протягом звітного періоду внаслідок
проведення процедур закупівель за Законом склала 14,2 млн. грн. або 6,9 % від
очікуваної вартості закупівель.
Завдяки організованій роботі з планування закупівель, розпорядники
протягом року мали змогу своєчасно здійснювати фінансування за договорами
про закупівлю, в тому числі і на закупівлю товарів і послуг на невідкладні
потреби.
У 2017 році серед соціально важливих здійснено такі закупівлі, як:
- продукти харчування для дошкільних закладів міста (м'ясо, молочні
продукти, хліб, овочі тощо) на суму 9,2 млн.грн.;
- послуги з харчування школярів молодших класів, хворих дитячої та
міської лікарень на суму 5,3 млн.грн.;
- мультимедійні дошки для шкіл міста на суму 1,2 млн. грн.;
- стоматологічні послуги для пільгових категорій населення міста на
суму 4,7 млн.грн;
- медикаменти та медичне обладнання для лікарень міста на суму 19,9
млн.грн;
- капітальний ремонт доріг в м. Бердянськ на суму 12,9 млн.грн.;
- капітальний ремонт дорожнього покриття по пр. Східному від вул.
Володимира Довганюка до вул. Горького в м.Бердянськ на суму 35,09
млн.грн.;
- капітальний ремонт тротуарів міста на суму 4,03 млн.грн.;
- спец. техніка для міста на суму 4,05 млн. грн.;
- капітальний ремонт віконних та дверних прорізів шкіл міста та дитячих
навчальних закладів на суму 21,5 млн. грн.;
- послуги із надання санаторно-курортного лікування пільговим
категоріям населення на суму 1,2 млн. грн.
Важливим напрямком координації закупівель є організація роботи
конкурсної комісії із закупівель та підготовка матеріалів для організації та
проведення конкурсів з визначення постачальників (виконавців) товарів, робіт
та послуг за державні кошти (далі - Конкурси) на суми коштів, розмір яких не
підпадає під дію Закону.
Так, за 2017 рік організовано та проведено 50 засідань комісії,
розглянуто 691 питання. Загальна річна сума бюджетних коштів,
запланованих замовниками у звітному періоді для закупівель, становила 97,7
млн. грн. За результатами проведених Конкурсів було укладено договорів на
суму 96,5 млн. грн. бюджетних коштів, отримано економію у розмірі – 1,2
млн.грн. або 1,2 %.
Загальна економія бюджетних коштів за результатами укладених
договорів розпорядниками бюджетних коштів складає 15,4 млн.грн.
Враховуючи вищевикладене, з метою виконання вимог Закону України
„Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VІІI, досягнення максимальної
економії та ефективності від використання державних коштів, застосування
конкурентних процедур, здійснення ефективного контролю за використанням
бюджетних коштів та виконанням договорів, з метою підвищення рівня
запровадження основних вимог Положення про координацію публічних
закупівель, затвердженого рішенням виконкому Бердянської міської ради від
09.08.2016 №21, керуючись ст. 40 Закону України „Про місцеве
самоврядування в Україні”, ст. 91 Статуту територіальної громади міста
Бердянська, виконавчий комітет Бердянської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію в.о. начальника відділу тендерних закупівель виконкому
Бердянської міської ради Бойко Я.В. про здійснення публічних закупівель у
Бердянській міській раді у 2017 році взяти до уваги.
2. Відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської міської ради
(Бойко Я.В.):
2.1. Здійснювати роботу щодо координації закупівель, у тому числі
шляхом розробки та перевірки проектів тендерної документації, визначення
предмету закупівлі відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і
торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами), додатків до річних планів
закупівель на 2018 рік та змін до них, змін до законодавства, оголошень про
проведення конкурсних закупівель на очікувані суми, що не підпадають під
дію Закону.
2.2. Затребувати від розпорядників коштів щомісячного надання
звітів:
- про здійснення закупівель за договорами, укладеними за
результатами процедур закупівель, з наростаючим підсумком, з
урахуванням відмінених торгів або таких, що не відбулися;
- про здійснення закупівель за прямими договорами з
наростаючим підсумком, з урахуванням договорів, які не виконані або
розірвані.
2.3. У паперовому та/або електронному вигляді надавати
розпорядникам бюджетних коштів інформацію про зміни до
законодавства.
3. Зобов’язати керівників - розпорядників бюджетних коштів:
3.1. Щомісяця до 07 числа надавати до відділу тендерних закупівель
виконкому Бердянської міської ради інформацію у вигляді звітів,
зазначених у п.2.2. цього рішення за формою, розробленою у відділі.
3.2. Надавати до відділу тендерних закупівель виконкому Бердянської
міської ради проекти річних планів закупівель та додатки до них, проекти
тендерної документації та звіти щодо здійснення процедур закупівель для
впровадження відділом координації закупівель у межах наданих
повноваженнь.
4. Рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради від
14.03.2017 №75 „Про здійснення державних закупівель у 2016 році” зняти з
контролю як таке, що виконано в цілому.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників
міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Горячова Г.Г.,
Дєєву О.О., Дойнову Ю.В., керуючого справами виконкому Бердянської
міської ради Кочубей О.С. у межах наданих їм повноважень.
Міський голова В.П. Чепурний
Прикріплені файли: