Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

14/04/2020

Рішення виконкому від 14.04.2020 № 129 «Про підсумки роботи реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради за 2019 рік.»

Про підсумки роботи реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради за 2019 рік.

Заслухавши та обговоривши інформацію в.о. начальника реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради Гав’яза В.В. про підсумки роботи реєстраційного відділу у 2019 році виконавчий комітет міської ради зазначає, що робота відділу була спрямована на виконання вимог Закону України від 01.07.2004 №1952-IV “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, у тому числі на виконання делегованих повноважень щодо надання адміністративних послуг, перелік яких затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р.

Робота відділу здійснюється на підставі Положення про реєстраційний відділ, затвердженого рішенням виконкому Бердянської міської ради від 19.04.2016 № 165 зі змінами. Даним рішенням встановлено завдання та функції відділу, визначено структуру та порядок взаємодії відділу. Реєстраційний відділ є структурним підрозділом виконавчого комітету Бердянської міської ради та створений з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, надання інформації з Державного реєстру речових прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Реєстраційним відділом надаються наступні послуги: - реєстрація права власності на нерухоме майно; - реєстрація інших речових прав на нерухоме майно, що є похідними від права власності (право оренди, постійного користування, господарського віддання, оперативного користування тощо); - реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно; - взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; - надання інформації з Державного реєстру речових прав. За надання послуг сплачується адміністративний збір у розмірах, що встановлені чинним законодавством, який зараховується до місцевого бюджету. З метою найбільш якісного надання послуг організовано взаємодію з Центром надання адміністративних послуг „Єдиний офіс” (далі — ЦНАП), в результаті чого суб'єкт звернення, заявник може звернутись до адміністратора ЦНАПу та подати відповідну заяву.

Адміністратором ЦНАПа така заява реєструється в Державному реєстрі речових прав та передається на опрацювання до реєстраційного відділу. Після опрацювання заява разом із результатами її розгляду повертаються до ЦНАПу та видаються заявникам. Відповідно до ч. 5 ст. 3 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” здійснюється розгляд заяв щодо нерухомого майна, яке розташоване за межами м. Бердянськ, але в межах Запорізької області. В такому випадку адміністративний збір також зараховується до місцевого бюджету м. Бердянськ. Показники роботи відділу за 2019 рік склались наступним чином:

Місяць

Кількість відпрацьованих заяв

Сума адміністративного збору, отриманого за реєстрацію прав та інш., грн

Всього в тому числі щодо майна, яке знаходиться в інших районах в тому числі без справляння адміністративного збору

Січень 429 208 77 41330

Лютий 572 245 141 50140

Березень 662 226 321 37020

Квітень 369 205 144 24750

Травень 425 160 117 36830

Червень 318 142 61 23740

Липень 409 157 132 30710

Серпень 329 114 87 20390

Вересень 400 227 72 35030

Жовтень 424 200 120 31860

Листопад 222 68 46 15570 Грудень 453 175 132 29570

За рік 5012 2127 1450 376940

Строки проведення реєстраційних дій та надання інформації з Державного реєстру прав визначені статтею 19 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, а саме:

- реєстрація прав (власність, оренда, тощо) - до 5 робочих днів,

- реєстрація обтяжень, іпотек - до 2 робочих днів,

- внесення змін до записів - 1 робочий день,

- надання інформації - 1 робочий день,

- зупинення реєстраційних дій, внесення записів про скасування - до 2 годин.

Державні реєстратори реєстраційного відділу дотримуються зазначених строків під час розгляду заяв. Також, відповідно до чинного законодавства реєстраційний відділ здійснює формування та зберігання архіву реєстраційних справ на об'єкти нерухомості, що розташовані в м. Бердянськ. У 2020 році пріоритетом для реєстраційного відділу є продовження якісного надання адміністративних послуг. Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законами України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, “Про адміністративні послуги”, „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, ст.25 Статуту територіальної громади міста Бердянська, виконавчий комітет Бердянської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію в.о. начальника реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради Гав’яза В.В. про роботу відділу за 2019 рік взяти до уваги.

2. Реєстраційному відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради:

1) Продовжувати роботу щодо надання послуг через Центр надання адміністративних послуг “Єдиний офіс”.

2) Суворо дотримуватися строків розгляду заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг.

3) Забезпечити виконання норм Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, “Про адміністративні послуги” та інших нормативно-правових актів у сфері надання адміністративних послуг.

4) Здійснювати моніторинг якості надання адміністративних послуг.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дєєву О.О.

Міський голова Володимир ЧЕПУРНИЙ