Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

10/03/2020

Рішення виконкому від 10.03.2020 № 74 «Про виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради у 2019 роц»

Про виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради у 2019 році

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (далі - управління) Токмань Н.А. про виконання у 2019 році управлінням делегованих повноважень згідно із Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради зазначає, що протягом звітного періоду діяльність управління в першу чергу була спрямована на надання адміністративних послуг соціального характеру незахищеним категоріям громадян з урахуванням їх реальних потреб, забезпечення адресності допомоги малозабезпеченим бердянцям. Управління у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови щодо виконання делегованих повноважень виконавчої влади та надає загалом 86 видів адміністративних послуг соціального характеру згідно з 127 законодавчими актами. Більшість з них відносяться до делегованих повноважень, а саме: - забезпечення потреб ветеранів, пенсіонерів, осіб з інвалідністю, малозабезпечених сімей, сімей, які знаходяться в складних життєвих обставинах, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, громадян, які мають право на пільги, щодо соціальної підтримки, у вигляді призначення різних видів допомог, житлових субсидій, надання пільг та компенсацій, адресної грошової допомоги та інших соціальних виплат, установлених законодавством України; - забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально- трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення; - реалізація державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції), осіб, на яких поширюється чинність Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”, розроблення та виконання відповідних регіональних програм; - забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сім’ї, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних, молодих сімей; запобігання насильству в сім’ї, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і заходів у цій сфері.

Станом на 01.01.2020 р. на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП) перебуває 37517 пільговиків, у т.ч.: - ветерани війни та жертви нацистських переслідувань, у т.ч. - 2932 - учасники бойових дій - 1388 - учасники бойових дій на території проведення АТО/ООС - 882 - особи з інвалідністю внаслідок війни, у т.ч. - 185 - особи з інвалідністю внаслідок війни, які безпосередньо брали участь на території проведення АТО/ООС - 26 - особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 419 - багатодітні сім’ї - 431 - пільговики з числа внутрішньо переміщених осіб - 148 Загалом за 2019 рік надано пільг на оплату житлово-комунальних послуг, а саме: послуг газопостачання, водопостачання та водовідведення, теплопостачання, електропостачання, вивезення твердих побутових відходів та квартирної плати на суму 19 912,0 тис. грн., що у порівнянні із 2018 роком більше на 4 632,5 тис. грн.

З жовтня 2019 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг нараховує управління праці та соціального захисту населення. За ІV квартал 2019 року нараховано пільги на суму 9 382,0 тис. грн. (це більш ніж 4 тис. сімей щомісячно). Виконуючи повноваження щодо надання допомоги, пов’язаної з охороною материнства та дитинства, протягом 2019 року призначено та виплачено 116,9 млн грн 6258 особам. Протягом звітного періоду управлінням організовано інформаційно - роз’яснювальну роботу серед роботодавців міста щодо питань колективнодоговірного врегулювання трудових відносин.

Зокрема проведено 10 семінарів для 99 представників підприємств; надіслано 100 листів на підприємства та організації міста у зв’язку з необхідністю внесення змін до положень колективного договору та розробки нових. Надано 176 консультацій підприємствам, установам та організаціям з питань укладення колективних договорів. Станом на 01.02.2020 рік в місті діє 441 колективний договір. З метою недопущення застосування нелегальної праці, здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю в 2019 році головним спеціалістом управління, на якого було покладено виконання повноважень інспектора праці, проведено 51 відвідування роботодавців щодо інформування про дотримання законодавства про працю; 4 заходи контролю, з них 3 - з накладанням фінансових санкцій згідно з ч.2 ст.265 КЗпП України, взято участь у проведенні спільних з Головним управлінням Держпраці у Запорізькій області заходів державного контролю за додержанням законодавства про працю 14 суб’єктів господарювання. На підставі викладеного вище, керуючись ст.34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.25 Статуту територіальної громади міста Бердянська, виконавчий комітет Бердянської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення виконкому Бердянської міської ради Запорізької області Токмань Н.А. про виконання управлінням делегованих повноважень згідно із Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, що додається, взяти до уваги.

2. Управлінню праці та соціального захисту населення виконкому Бердянської міської ради (Токмань Н.А.):

1) реорганізувати роботу з прийому документів та надання консультацій;

2) активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу з питання надання послуг управлінням;

3) організувати здійснення ефективних заходів державного контролю за додержанням законодавства про працю з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин у порядку, встановленому законодавством;

4) регулярно проводити з роботодавцями інформаційно - роз’яснювальну роботу щодо додержання норм законодавства про працю, укладення колективних договорів, внесення відповідних змін та доповнень до них;

5) організувати роботу з роз’яснення громадянам, особливо молоді, переваг легалізованих трудових правовідносин (соціальні гарантії, відповідальність тощо).

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дойнову Ю.В.

Міський голова Володимир ЧЕПУРНИЙ

Додаток