13/02/2018
Рішення виконкому від 13.02.2018 № 28 «Про роботу адміністративного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради за 2017 рік»
Заслухавши та обговоривши звіт в.о. начальника адміністративного
відділу виконкому Бердянської міської ради Миронюка С.В. про роботу
відділу за 2017 рік, виконавчий комітет зазначає, що на виконання основного
завдання щодо підтримки порядку та благоустрою в місті, спеціалісти відділу
за звітний період брали участь в організації та проведенні загальноміських
суботників з наведення чистоти та порядку на території мікрорайонів міста.
До участі у суботниках було залучено вчителів загальноосвітніх шкіл,
студентів середніх та вищих навчальних закладів, органи самоорганізації
населення, громадські формування, мешканців міста.
Протягом року адміністративним відділом проводилася робота з
упередження правопорушень, застосовувалися різні форми роз’яснювальної
роботи: виступи у ЗМІ, статті у місцевих друкованих виданнях, бесіди з
активом мікрорайонів, головами ОСББ тощо. За необхідністю, друкувалися та
розносилися листи з нагадуваннями мешканцям міста про необхідність
виконання вимог Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та
додержання тиші в громадських місцях міста Бердянська в новій редакції (зі
змінами). Громадяни, які порушували вимоги чинного законодавства,
притягувалися до адміністративної відповідальності.
У 2017 році спеціалісти адміністративного відділу організували та
провели більше 167 зустрічей та роз'яснювальних бесід з мешканцями
приватного сектору, підприємцями, керівниками організацій та установ, що
знаходяться в мікрорайонах міста. Разом з членами громадських формувань
було проведено 123 рейди. Усього головними спеціалістами відділу було
складено 488 адміністративних протоколів.
Два рази на тиждень спеціалістами відділу згідно з графіком
проводилися прийоми громадян. Усього протягом року було розглянуто 311
скарг та звернень, 14 депутатських запитів, 24 інформаційні запити.
Постійно проводилася профілактична робота з власниками кафе, барів
та ресторанів щодо музичного озвучення та режиму їх роботи.
Протягом року спеціалісти адміністративного відділу разом з
комітетами мікрорайонів брали участь у проведенні загальноміських свят.
У період курортного сезону 2017 року адміністративним відділом
здійснювався контроль за санітарним станом пляжів міста. У складі робочої
групи з обстеження санітарного стану перевірено пляжі міста, які
орендуються підприємцями у міської громади.
Орендарі пляжів та особи, які надають послуги відпочиваючим, на
початку курортного сезону в травні 2017 року були ознайомлені членами
робочої комісії з вимогами Правил благоустрою, забезпечення чистоти,
порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Бердянська в новій
редакції та попереджені про адміністративну відповідальність, яка може
наступити у разі їх порушень.
Було здійснено 25 рейдів з метою забезпечення дотримання орендарями
вимог чинного законодавства. Пріоритетні напрямки перевірок: наявність
договорів на вивіз ТПВ, розміщення ТС на території орендованих пляжів та
дотримання санітарних норм. За результатами перевірок було виписано 87
приписів про усунення недоліків, які було виконано.
Протягом звітного періоду спеціалісти адміністративного відділу
здійснювали контроль за роботою комунальних підприємств щодо якості
надання послуг мешканцям міста та підтримки у належному санітарному стані
територій мікрорайонів міста.
Усього в 2017 році на території міста демонтовано 15 об'єктів, які було
розміщено з порушенням вимог чинного законодавства України. Завдяки
проведеній спеціалістами адміністративного відділу роботі було вивезено з
території міста за рахунок власників 6 таких об'єктів.
У 2017 році відповідно до затвердженого графіка на розгляд до
адміністративної комісії було направлено 436 справ про адміністративні
правопорушення, накладено штрафів на загальну суму 332 843,00 грн.
Сплачено правопорушниками штрафів на суму 109 990,00 грн.
Постійно надавалася консультативна та методична допомога посадовим
особам і органам, уповноваженим на складання протоколів про
адміністративні правопорушення.
Спеціалістами адміністративного відділу виконавчого комітету
Бердянської міської ради сумісно з членами громадських формувань та
дільничними офіцерами поліції Бердянського відділу поліції ГУНП в
Запорізький області проводилися рейди з охорони громадського порядку та
дотримання вимог Правил благоустрою на території міста Бердянська.
За звітний період адміністративним відділом підготовлено 1 проект
рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради та 8 проектів
розпоряджень міського голови з питань, що відносяться до компетенції
відділу. Працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій,
навчанні апарату виконкому міської ради, його відділів та служб.
Враховуючи викладене вище, згідно зі ст. 40 Закону України "Про
місцеве самоврядування в Україні", ст. 91 Статуту територіальної громади
міста Бердянська виконавчий комітет Бердянської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Звіт в.о. начальника адміністративного відділу виконавчого комітету
Бердянської міської ради Миронюка С.В. про роботу відділу за 2017 рік взяти
до уваги.
2. Адміністративному відділу виконавчого комітету Бердянської міської
ради (Миронюк С.В.):
2.1. Постійно тримати на контролі питання санітарного стану,
прибирання території міста та своєчасного вивезення твердих побутових
відходів.
2.2. Спільно з членами громадських формувань з охорони громадського
порядку та державного кордону, дільничними офіцерами поліції Бердянського
відділу поліції ГУНП в Запорізькій області здійснювати необхідні заходи з
метою недопущення порушення Правил благоустрою, забезпечення чистоти,
порядку та додержання тиші в громадських місцях міста Бердянська в новій
редакції (зі змінами).
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника
міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Плющій І.М.
Міський голова В.П. Чепурний
Прикріплені файли: