25/03/2021
Рішення сесії від 25.03.2021 № 11 «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату Бердянської міської ради та її виконавчих органів»
Згідно з п.5 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в
Україні”, ст.70 Статуту територіальної громади міста Бердянська, з метою
удосконалення робочого процесу та оптимізації структури апарату виконавчих
органів Бердянська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Реорганізувати з 08.06.2021 року:
- шляхом поділу загальний відділ виконавчого комітету Бердянської міської
ради у складі секторів: документування та контролю, по роботі зі зверненнями
громадян та господарського (чисельність 40,5 штатних одиниць) у три відділи:
діловодства, документування та контролю (чисельність 13 штатних одиниць), по
роботі зі зверненнями громадян (чисельність 5 штатних одиниць) та
господарського (чисельність 22,5 штатних одиниць);
- архівний відділ Бердянської міської ради (чисельність 5 штатних одиниць)
у архівний відділ Бердянської міської ради (чисельність 5 штатних одиниць) у
складі двох секторів: по роботі з документами Національного архівного фонду
та по роботі з документами ліквідованих підприємств;
- відділ організаційної роботи та внутрішньої політики виконавчого
комітету Бердянської міської ради у складі двох секторів (чисельність 7 штатних
одиниць) у відділ організаційної роботи та внутрішньої політики виконавчого
комітету Бердянської міської ради без секторів (чисельність 5 штатних одиниць.
2. Ліквідувати з 07.06.2021 року сектор “Прес-служба” міської ради та
виконавчого комітету Бердянської міської ради.
3. Створити з 01.04.2021 року сектор по роботі з органами самоорганізації
населення апарату міської ради (чисельність 2 штатні одиниці).
4. Секретарю міської ради:
- в оперативне керування підпорядкувати Управління комунальної
власності Бердянської міської ради;
- підпорядкувати відділ з представництва інтересів міської ради в судах
Бердянської міської ради.
5. Скоротити з 07.06.2021 року посади:
- начальника загального відділу виконавчого комітету Бердянської міської
ради – 1 штатна одиниця;
- заступника начальника загального відділу виконавчого комітету
Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- завідувача сектору документування та контролю загального відділу
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору документування та контролю загального
відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради – 3 штатні одиниці;
- спеціаліста І категорії сектору документування та контролю загального
відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради – 6 штатних одиниць;
- оператора сектору документування та контролю загального відділу
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 2 штатні одиниці;
- завідувача сектору по роботі зі зверненнями громадян загального відділу
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору по роботі зі зверненнями громадян
загального відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради – 3 штатні
одиниці;
- завідувача господарського сектору загального відділу виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- коменданта господарського сектору загального відділу виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- водія автотранспортних засобів господарського сектору загального
відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради – 8 штатних одиниць;
- прибиральника службових приміщень господарського сектору загального
відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради – 12,5 штатних одиниць;
- головного спеціаліста архівного відділу Бердянської міської ради – 4
штатні одиниці;
- спеціаліста І категорії відділу з питань діловодства та контролю апарату
міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста відділу підприємницької діяльності та захисту прав
споживачів управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради
– 1 штатна одиниця;
- завідувача сектору організаційної роботи, планування та самоорганізації
населення відділу організаційної роботи та внутрішньої політики виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору організаційної роботи, планування та
самоорганізації населення відділу організаційної роботи та внутрішньої
політики виконавчого комітету Бердянської міської ради – 2 штатні одиниці;
- завідувача сектору внутрішньої політики, звʼязків з громадськістю,
національностями та релігіями відділу організаційної роботи та внутрішньої
політики виконавчого комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору внутрішньої політики, звʼязків з
громадськістю, національностями та релігіями відділу організаційної роботи та
внутрішньої політики виконавчого комітету Бердянської міської ради – 2 штатні
одиниці;
- завідувача сектору “Прес-служба” міської ради та виконавчого комітету
Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору “Прес-служба” міської ради та виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця”;
- в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого
комітету Бердянської міської ради Запорізької області – 3 штатні одиниці.
6. Ввести посади:
6.1. З 08.06.2021 року:
- головного спеціаліста відділу організаційної роботи та внутрішньої
політики виконавчого комітету Бердянської міської ради – 4 штатні одиниці;
- головного спеціаліста з питань взаємодії із засобами масової інформації
та зв’язків з громадськістю виконавчого комітету Бердянської міської ради – 1
штатна одиниця;
- головного спеціаліста з питань взаємодії із засобами масової інформації
та зв’язків з громадськістю апарату міської ради – 1 штатна одиниця;
- начальника відділу діловодства, документування та контролю
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста відділу діловодства, документування та контролю
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 4 штатні одиниці;
- спеціаліста І категорії відділу діловодства, документування та контролю
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 5 штатних одиниць;
- секретаря керівника відділу діловодства, документування та контролю
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- оператора відділу діловодства, документування та контролю виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 2 штатні одиниці;
- начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста відділу по роботі зі зверненнями громадян
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 4 штатні одиниці;
- начальника господарського відділу виконавчого комітету Бердянської
міської ради – 1 штатна одиниця;
- коменданта господарського відділу виконавчого комітету Бердянської
міської ради – 1 штатна одиниця;
- водія автотранспортних засобів господарського відділу виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 9 штатних одиниць;
- прибиральника службових приміщень господарського відділу
виконавчого комітету Бердянської міської ради – 11,5 штатних одиниць;
- оператора відділу інформаційно-комунікаційних ресурсів виконавчого
комітету Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- завідувача сектору по роботі з документами Національного архівного
фонду архівного відділу Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору по роботі з документами Національного
архівного фонду архівного відділу Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- завідувача сектору по роботі з документами ліквідованих підприємств
архівного відділу Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору по роботі з документами ліквідованих
підприємств архівного відділу Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста, юриста відділу культури виконавчого комітету
Бердянської міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору економіки комунальних підприємств та
бюджетної сфери управління економіки виконавчого комітету Бердянської
міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста відділу з питань діловодства та контролю апарату
міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста відділу з питань організації депутатської діяльності
апарату міської ради – 1 штатна одиниця.
6.2. З 01.04.2021 року:
- завідувача сектору по роботі з органами самоорганізації населення
апарату міської ради – 1 штатна одиниця;
- головного спеціаліста сектору по роботі з органами самоорганізації
населення апарату міської ради – 1 штатна одиниця.
7. Затвердити з 08.06.2021 року:
7.1. Структуру апарату та виконавчих органів Бердянської міської ради
згідно з додатком 1.
7.2. Загальну чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів 395
штатних одиниць згідно з додатком 2.
8. Зобов’язати виконавчий комітет Бердянської міської ради, управління
праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської
міської ради Запорізької області, відділ культури виконавчого комітету
Бердянської міської ради:
- до 07.04.2021р. упорядкувати свою структуру, попередити згідно з чинним
законодавством працівників про можливе звільнення за п.1 ст. 40 КЗпП України
та подати відомості до Бердянського міськрайонного центру зайнятості;
- до 07.06.2021р. підготувати проєкти розпоряджень міського голови про
звільнення, переведення та призначення працівників у зв’язку зі змінами у
структурі.
9. Доручити заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради, керуючому справами виконкому здійснити заходи щодо приведення
положень структурних підрозділів виконкому, виконавчих органів міської ради,
які підпорядковані їм та посадових інструкцій працівників у відповідність до
затвердженої структури.
10. Визнати таким, що втратило чинність, рішення восьмої сесії
Бердянської міської ради VІІ скликання від 18.02.2016 No53 “Про затвердження
структури та загальної чисельності апарату Бердянської міської ради та її
виконавчих органів” зі змінами та доповненнями з 08.06.2021р.
11. Відповідальність за виконання даного рішення покласти на міського
голову Баранова В.О.
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з
питань законності, регламенту, депутатської етики та інформаційної політики
(Братанова Д.Г.).
Виконувач обовʼязків міського
голови, секретар міської ради Олександр СВІДЛО
Прикріплені файли: