Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

03/03/2020

Розпорядження міського голови від 03.04.2020 № 87-р «Про надання адміністративних послуг через ЦНАП у м.Бердянськ у період дії карантину»

Про надання адміністративних послуг через ЦНАП у м.Бердянськ у період дії карантину

Згідно зі ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання Закону України від 17.03.2020 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 242 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №211», п.5.1. Протоколу постійної міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 02.04.2020 №12, ст. 87 Статуту територіальної громади міста Бердянська, з метою організації надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг у м.Бердянськ у період дії карантину, а саме: з 03.04.2020 року до закінчення карантинних заходів

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1.Центру надання адміністративних послуг у м.Бердянськ (далі - ЦНАП):

1) Здійснювати надання невідкладних адміністративних послуг через ЦНАП у період дії карантину за окремим переліком, виключно за попереднім записом за телефонами: +38 (06153) 618-70, +38 (06153) 618-71.

2) Встановити у період дії карантину такий графік прийому громадян для оформлення адміністративних послуг та видачі результатів оформлених послуг через ЦНАП (адреса: м. Бердянськ, проспект Азовський, буд.37/9, 1 поверх ЦКіД «Софіт» ):

- 2 рази на тиждень - вівторок, четвер з 8-00 години до 15-00 години; - перерви для санітарної обробки приміщення обробка кварцуванням:

з 10-00 години до 10-30 години, з 15-00 години до 15-30 години; вологе прибирання, дезінфекція приміщення з 12-00 години до 13-00 години.

3) Встановити графік роботи для адміністраторів відділу з надання адміністративних послуг “Єдиний офіс” виконавчого комітету Бердянської міської ради за графіком роботи виконавчого комітету Бердянської міської ради. 

4) Подовжити припинення прийому через віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАПу в мікрорайонах міста, селах, у тому числі через «Мобільний офіс».

5) Встановити перелік послуг, які надаються через ЦНАП у період дії карантину, а саме:

1. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

2. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

3. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

4. Реєстрація місця проживання.

5. Зняття з реєстрації місця проживання.

6. Видача довідки про реєстрацію місця проживання.

7. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

8. Надання державної допомоги при народженні дитини.

9. Надання державної допомоги при усиновленні дитини.

10. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

11. Державна реєстрація народження.

12. Державна реєстрація смерті.

13. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

14. Державна реєстрація обтяження нерухомого майна.

6) Здійснювати надання інших адміністративних послуг поштою, онлайн, переліки таких послуг розмістити на офіційному сайті Бердянської міської ради. Не здійснювати обслуговування суб’єктів звернення за іншими напрямами, у тому числі попередньо записаних в електронну чергу.

7) Забезпечити надання консультацій виключно засобами телефонного зв’язку, електронною поштою.

8) Здійснювати прийом громадян виключно за умов використання відвідувачами засобів індивідуального захисту (респіратори, маски, марлеві пов’язки, одноразові рукавички, тощо).

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Кочубей О.С.

Міський голова Володимир ЧЕПУРНИЙ

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення