Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

13/04/2021

Рішення виконкому від 13.04.2021 № 115 «Про підсумки роботи реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради за 2020 рік»

Про підсумки роботи реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради за 2020 рік

За інформацією начальника реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради Сороки Р.Ю. про підсумки роботи реєстраційного відділу у 2020 році, робота відділу була спрямована на виконання вимог Закону України від 01.07.2004 №1952-IV “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, у тому числі на виконання делегованих повноважень щодо надання адміністративних послуг, перелік яких затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р. Робота відділу здійснюється на підставі Положення про реєстраційний відділ, затвердженого рішенням виконкому Бердянської міської ради від 19.04.2016 № 165 зі змінами.

Даним рішенням встановлено завдання та функції відділу, визначено структуру та порядок взаємодії відділу. Реєстраційний відділ є структурним підрозділом виконавчого комітету Бердянської міської ради та створений з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, надання інформації з Державного реєстру речових прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Реєстраційним відділом надаються наступні послуги:

- реєстрація права власності на нерухоме майно;

- реєстрація інших речових прав на нерухоме майно, що є похідними від права власності (право оренди, постійного користування, господарського віддання, оперативного користування тощо);

- реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно;

- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

- надання інформації з Державного реєстру речових прав.

За надання послуг сплачується адміністративний збір у розмірах, що встановлені чинним законодавством, який зараховується до місцевого бюджету.

З метою найбільш якісного надання послуг організовано взаємодію з Центром надання адміністративних послуг „Єдиний офіс” (далі — ЦНАП), в результаті чого суб'єкт звернення, заявник може звернутись до адміністратора ЦНАПу та подати відповідну заяву.

Адміністратором ЦНАПу така заява реєструється в Державному реєстрі речових прав та передається на опрацювання до реєстраційного відділу. Після опрацювання заява разом із результатами її розгляду повертаються до ЦНАПу та видаються заявнику. Відповідно до ч. 5 ст. 3 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” здійснюється розгляд заяв щодо нерухомого майна, яке розташоване за межами м. Бердянськ, але в межах Запорізької області. В такому випадку адміністративний збір також зараховується до місцевого бюджету м. Бердянськ.

Кількісні показники роботи відділу за 2020 рік склались наступним чином:

Місяць Кількість відпрацьованих заяв Сума адміністративного збору, отриманого за реєстрацію прав та інш., грн Всього в тому числі щодо майна, яке знаходиться в інших районах в тому числі без справляння адміністративного збору

Січень 419 143 190 31550

Лютий 487 128 220 39960

Березень 165 57 46 24750

Квітень 101 28 81 2570

Травень 152 62 106 10310

Червень 286 171 21 22311

Липень 347 190 58 40030

Серпень 309 223 69 34610

Вересень 320 155 53 34270

Жовтень 451 256 76 51190

Листопад 424 194 48 52210

Грудень 362 208 55 43060

За рік 3823 1815 1023 386821

Строки проведення реєстраційних дій та надання інформації з Державного реєстру прав визначені статтею 19 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, а саме:

- реєстрація прав (власність, оренда, тощо) - до 5 робочих днів,

- реєстрація обтяжень, іпотек - до 2 робочих днів,

- внесення змін до записів - 1 робочий день,

- надання інформації - 1 робочий день,

- зупинення реєстраційних дій, внесення записів про скасування - до 2 годин.

Державні реєстратори реєстраційного відділу дотримуються зазначених строків під час розгляду заяв. Також, відповідно до чинного законодавства реєстраційний відділ здійснює формування та зберігання архіву реєстраційних справ на об'єкти нерухомості, що розташовані в м. Бердянськ. У 2021 році пріоритетом для реєстраційного відділу є продовження якісного надання адміністративних послуг.

Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законами України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, “Про адміністративні послуги”, „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, ст.25 Статуту територіальної громади міста Бердянська, виконавчий комітет Бердянської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника реєстраційного відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради Сороки Р.Ю. про роботу відділу за 2020 рік взяти до уваги.

2. Реєстраційному відділу виконавчого комітету Бердянської міської ради:

1) Продовжувати роботу щодо надання послуг через Центр надання адміністративних послуг “Єдиний офіс”.

2) Суворо дотримуватися строків розгляду заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг.

3) Забезпечити виконання норм Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, “Про адміністративні послуги” та інших нормативно-правових актів у сфері надання адміністративних послуг.

4) Здійснювати моніторинг якості надання адміністративних послуг.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Муху Ю.М.

Міський голова Валерій БАРАНОВ