22/07/2021
Розпорядження міського голови від 22.07.2021 № 216-р «Про створення робочої комісії з проведення аналізу фінансовогосподарської діяльності КП БМР “Бердянський центральний ринок”»
Керуючись ст.ст. 17, 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 87 Статуту територіальної громади міста Бердянська, з метою вивчення та проведення аналізу фінансово-господарської діяльності КП БМР “Бердянський центральний ринок” за період з 01.07.2018 року по 30.06.2021 року
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
1. Створити робочу комісію з вивчення та проведення аналізу фінансовогосподарської діяльності КП БМР “Бердянський центральний ринок” у складі:
Муха Ю.М. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова робочої комісії
Орлова Ю.В. - начальник управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради, заступник голови робочої комісії
Члени робочої комісії:
Буянова Я.В.- головний спеціаліст відділу тендерних закупівель виконавчого комітету Бердянської міської ради
Гречка В.М. - радник міського голови на громадських засадах з внутрішнього контролю та безпеки (за згодою)
Костерна М.С. - завідувач сектору економіки комунальних підприємств та бюджетної сфери управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради
Муращенко Т.М. - начальник відділу праці з питань врегулювання соціально-трудових відносин і взаємодії з соціальними фондами управління праці та соціального захисту населення виконкому Бердянської міської ради
Попова Н.О. - головний спеціаліст сектору економіки комунальних підприємств та бюджетної сфери управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради
Попова О.В. - головний спеціаліст сектору економіки комунальних підприємств та бюджетної сфери управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради
Сагайдюк О.В. - головний спеціаліст відділу оренди Управління комунальної власності Бердянської міської ради
Саввон С.О. - начальник відділу правового забезпечення та приватизації Управління комунальної власності Бердянської міської ради
Сидоренко Л.Б. - начальник відділу оренди Управління комунальної власності Бердянської міської ради
Стельмаченко М.Ф. - помічник-консультант (на громадських засадах) депутата Запорізької обласної ради
Гогунської К.А., голова громадської організації “Спілка захисту приватних підприємців м. Бердянська”(за згодою)
Черновець Н.К. - провідний спеціаліст відділу праці з питань врегулювання соціально-трудових відносин і взаємодії з соціальними фондами управління праці та соціального захисту населення виконкому Бердянської міської ради
Шишкіна У.В. - головний спеціаліст відділу з питань майна комунальної власності Управління комунальної власності Бердянської міської ради
2. Створеній робочій комісії:
1) з 26.07.2021 року по 26.08.2021 року провести аналіз фінансовогосподарської діяльності КП БМР “Бердянський центральний ринок” за період з 01.07.2018 року по 30.06.2021 року;
2) до 20.08.2021 року членам робочої комісії надати висновки та пропозиції начальнику управління економіки виконавчого комітету Бердянської міської ради Орловій Ю.В. для узагальнення;
3) за результатами проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності КП БМР “Бердянський центральний ринок” підготувати узагальнену інформацію та надати її на розгляд міському голові до 03.09.2021 року.
3. Директору КП БМР “Бердянський центральний ринок” Сушку Б.В. забезпечити:
1) Достовірність розрахункових матеріалів та підтверджуючих документів.
2) Подання на розгляд робочої комісії розрахунків вартості послуг (калькуляції, кошториси, тощо) у паперовому та електронному вигляді з відповідними розрахунковими та підтвердними матеріалами, дозвільні документи за наявністю (отримані ліцензії), електронні документи та бази даних (база даних бухгалтерської програми, відомості та розрахунки, проведені в електронному вигляді із використанням інших програмних засобів, ніж бухгалтерська програма), первинні документи, що підтверджують отримання доходів та понесені витрати підприємства; банківські виписки, 3 касові документи, документи з розрахунків з підзвітними особами; первинні документи з обліку заробітної плати (накази про прийняття на роботу, штатний розпис, трудові договори, табелі обліку використання робочого часу, розрахунково-платіжні відомості, колективний договір, трудові книжки, договори про повну матеріальну відповідальність (індивідуальну та колективну), посадові інструкції тощо); договори (оренди, поставки, купліпродажу, бартеру, підряду, застави, фінансового лізингу, позики, уступки вимоги тощо), а також первині документи, облікові регістри бухгалтерської та фінансової звітності (за вимогою), що ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку за період, що підлягає аналізу.
3) Надання за запитами робочої комісії у визначений термін додаткових письмових обґрунтувань та пояснень щодо наданих матеріалів.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Муху Ю.М.
Міський голова Валерій БАРАНОВ