Бердянська міська територіальна громада

Запорізька область, Бердянський район

17/05/2021

Розпорядження міського голови від 17.05.2021 № 133-р «Про реалізацію пілотного проєкту з надання комунальних послуг у Центрі надання адміністративних послуг у м.Бердянськ»

Про реалізацію пілотного проєкту з надання комунальних послуг у Центрі надання адміністративних послуг у м.Бердянськ

Згідно з ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Указу Президента України від 29.07.2019 № 558/2019 «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг», ст. 87 Статуту територіальної громади міста Бердянська, рішень двадцять шостої сесії Бердянської міської ради VIІ скликання від 27.04.2017 №31 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг у м.Бердянськ», від 27.04.2017 №30 «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Бердянськ», від 27.04.2017 № 32 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у м.Бердянськ» із змінами, з метою реалізації пілотного проєкту з надання комунальних послуг у Центрі надання адміністративних послуг у м.Бердянськ

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1.Запровадити у м.Бердянськ реалізацію пілотного проєкту з надання комунальних послуг у Центрі надання адміністративних послуг у м.Бердянськ (далі - ЦНАП).

2. Призначити відповідальними особами за реалізацію пілотного проєкту з надання комунальних послуг у ЦНАП:

- Муху Ю.М., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,

- Гречку В.В., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,

- Лабу Л.П., начальника відділу з надання адміністративних послуг «Єдиний офіс» виконкому Бердянської міської ради, адміністратора.

3. Директору КП «Бердянськекотранс» Бердянської міської ради Зуєву І.А. до 05.06.2021 року підготувати перелік послуг, які будуть надаватись у ЦНАПі, інформаційні картки із зразками заяв та надати їх до ЦНАПу.

4. Начальнику відділу з надання адміністративних послуг «Єдиний офіс» виконкому Бердянської міської ради, адміністратору Лабі Л.П. до 30.06.2021 року здійснити заходи щодо внесення комунальних послуг, що надаються КП «Бердянськекотранс» Бердянської міської ради, до Переліку послуг, які надаються через ЦНАП.

5. Відділам: інформаційно-комунікаційних ресурсів, з надання адміністративних послуг «Єдиний офіс» виконкому Бердянської міської ради, КП «Бердянськекотранс» Бердянської міської ради вжити заходів щодо забезпечення можливості подання заяв суб’єктами звернень на комунальні послуги, зокрема до ЦНАПу або до КП «Бердянськекотранс» Бердянської міської ради, в електронному вигляді, із подальшим пересиланням за належністю відповідному органу чи посадовій особі та отриманням інформації про хід і результати розгляду звернень.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Муху Ю.М.

Міський голова Валерій БАРАНОВ